02 Dec
יחסי ציבור לעמותות – כיצד מייצרים אמון ותרומות בעידן הרשתות

השליחות התקשורתית: להפוך פעילות חברתית לסיפור שנוגע באנשים

עמותות מתמודדות עם אתגר ייחודי: הן עושות עבודה מדהימה בשטח – אבל לא תמיד מצליחות להעביר החוצה את גודל ההשפעה. יחסי ציבור נכונים יכולים לשנות את זה מהיסוד.

הכול מתחיל בסיפור אישי.

ציבור לא מתחבר ל"אירוע" או "פרויקט". הוא מתחבר לאדם. ילד ששינה את חייו, משפחה שקיבלה תקווה, מתנדב שמצא משמעות.

תוכן אותנטי – ולא מסולסל.

אנשים מזהים שיווק מזויף מקילומטר. עמותה חייבת להראות אמת: תמונות מהשטח, דמעות, חיוכים, רגעים קטנים.

שיתופי פעולה הם נשק אסטרטגי.

רשות מקומית, אומן, חברת תקשורת – כולם יכולים להפוך מגבר הקול של העמותה לעוצמתי יותר אם החיבור נכון.

תפקיד היח״צ הוא לחבר בין לבבות – לא רק בין נתונים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.