
בעידן שבו כל טעות מקבלת חיים משל עצמה ברשתות החברתיות, ניהול משבר תקשורתי הפך למיומנות קריטית לכל ארגון, עסק ואפילו אדם פרטי. 24 השעות הראשונות הן אלו שמכריעות האם המותג יוצא מהמשבר מחוזק – או שקורס תחת הלחץ.במאמר זה נבחן איך מגיבים נכון, מאיפה מתחילים, ואיך בונים אסטרטגיית תקשורת שמצמצמת נזק ומחזירה שליטה
.הכל מתחיל בשקט פנימי.
לא בריצה לפייסבוק, לא בסרטון התנצלות, אלא באיסוף מידע מדויק. מי מעורב? מה נאמר? מה הוצג לציבור? ומה האמת העובדתית? רק אחרי שיש תמונת מצב – אפשר לגבש הודעה מאוזנת.
הטעות הכי גדולה היא שתיקה.
כשהציבור לא מקבל תשובות – הוא מייצר אותן לבד. תגובה קצרה, מקצועית, נטולת רגשות, מייצרת תחושה של שליטה ואחריות.
שקיפות – אבל במידה.
לא כל פרט חייב לצאת החוצה, אבל כל מה שיוצא חייב להיות אמיתי, מאומת וברור.בסופו של דבר, משבר נכון הוא לא רק אירוע שצריך לשרוד – אלא הזדמנות להראות בגרות, מנהיגות ואנושיות.